گواردیولا: به یک موی مادرید هم اعتماد ندارم/ هنوز نیمی از راه باقی است.
 
فيفا
فيفا2012

خبرگزاری فارس: گواردیولا: به یک موی مادرید هم اعتماد ندارم/ هنوز نیمی از راه باقی است

پپ گواردیولا پس از پایان ال‌کلاسیکو که با برتری دوباره شاگردانش در برنابئو خاتمه یافت، اظهار داشت: به بازیکنانم افتخار می‌کنم، آن‌ها به خوبی در مقابل گل رونالدو واکنش نشان دادند و همواره به دنبال گشودن دروازه کاسیاس بودند.

وی افزود: از پیروزی بدست آمده خوشحال هستم اما ما فقط نیمی از راه را پیموده‌ایم و باید یک بازی دیگر را در نیوکمپ برگزار کنیم. باید به مالاگا برویم و پس از آن برای بازی برگشت آماده شویم.
سرمربی بارسا ادامه داد: در اکثر دقایق بازی توپ و میدان را دراختیار داشتیم، رئال با حضور آلتینتوپ از ترکیب متفاوتی استفاده کرد، این بازیکن عملکرد خوبی داشت اما به‌نظرم هر تیم شرایط خودش را داشت و جزئیات پیروز این بازی را مشخص کرد. کمتر از روی کرنر مقابل حریفان به گل رسیده‌ بودیم اما خوشحالم که مقابل تیمی قدرتمند از این نقطه به گل رسیدیم.
گواردیولا بار دیگر در واکنش به سوال خبرنگاران به تمجید از لیونل مسی پرداخت و عنوان کرد: به‌هیچ عنوان نمی‌شود به بازی لئو شک کرد او در تمام دوئل‌ها شرکت می‌کند و در مصاف‌های تک‌به‌تک با شجاعت به مصاف بازیکنان تنومند حریف می‌رود. لئو واقعا بازیکن ویژه‌ای است.

سرمربی بارسا خاطرنشان کرد: حضور در برنابئو افتخار بزرگی است، در بازی برگشت به‌هیچ عنوان به مادرید اعتماد ندارم ما حتی نمی‌توانیم به یک موی آن‌ها اعتماد کنیم. آن‌ها ابزارهای لازم برای شکست دادن هر حریفی را دارند. نیمی دیگر از مسیر باقی مانده و هنوز کار به پایان نرسیده است.
گواردیولا درباره حرکت پپه مدافع پرتغالی رئال که از روی عمد دست مسی را لگد کرد هم تنها به این جمله که او این حرکت را در جریان بازی ندیده و تنها از تلویزیون دیده است، بسنده کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.
موضوعات

آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فيفا و آدرس fifanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 31983
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1